Direct contact? Bel: 06 - 835 33 906

Home > Blog > Één tool is geen tool

Één tool is geen tool

Één tool is geen tool

Specialist of generalist?

In de wereld van netwerken, marketing, profileren op het net en de sociale media komt steeds één tip weer terug: wees een specialist, laat zien waarvoor men absoluut bij jou moet zijn en waarom. En kies voor één methode, vaardigheid of specialisme.

Zo doen wij het dus niet! We gaan niet, heel veel kennis en ervaring negeren en allel tijd in één specialisme stoppen.

Afwisseling is inspirerend. Het is verrijkend om je te verdiepen in verschillende theorieën en werkvormen. Zo blijf je zelf geïnspireerd en kan je aansluiten bij een brede doelgroep. Immers sluit niet iedere methode bij iedereen even goed aan.

Misschien is veelzijdigheid en je van vele tools weten te bedienen een specialisme an sich?

Benieuwd met welke tools wij allemaal werken?  Lees meer op de pagina methodes.

Lees meer