Direct contact? Bel: 06 - 835 33 906

Home > Trainingen > Agressie en conflict hanteren

Agressie en conflictAgressief gedrag van klanten beïnvloedt de werksfeer, gevoelens van veiligheid en de attitude van medewerkers. Impulsieve reacties op agressie zijn te herleiden naar vechten of vluchten. Professionals die weten wat ze doen bij agressie bewaken grenzen en geven een positief visitiekaartje af. Conflicten kunnen veel energie kosten. Hoe werk je constructief aan een oplossing?

Professioneel optreden bij agressief gedrag

Veilig met agressief gedrag omgaan? Leer deëscaleren en heldere grenzen aangeven.

Lees meer

Opvang en nazorg training

Goede opvang na een schokkend incident is onderdeel van goed werkgeverschap.

Lees meer

3e partij interventie bij agressie

Vlot herstel van de rust en veiligheid als een collega een gesprek overneemt.

Lees meer

Conflict hanteren

Welke stijl van conflicthantering kiest u meestal? Wat is nog meer mogelijk?

Lees meer