Direct contact? Bel: 06 - 835 33 906

Home > Trainingen > Klantcontact

Teveel organisaties laten hun klanten te woord staan door mensen zonder goede gesprekstraining. Met routinematig en slordig gedrag als gevolg. Bij een klacht kan een slecht gesprek voor een flinke deuk in je goede naam zorgen. De klant centraal zetten en de beleving meegeven waar de organisatie voor staat. Hoe doe je dat? In alledaagse situaties en als het lastig wordt...

Klantgericht beïnvloeden

Effectief beïnvloeden en een juiste balans tussen de belangen van je klant, de organisatie en van jezelf...

Lees meer

Hospitality training

Iedere klant de gewenste beleving meegeven. Aansluiten bij alle klanten. Ook als het lastiger is...

Lees meer

Klantgerichte klachtbehandeling

Klanten voor de organisatie behouden door zorgvuldige klachtbehandeling...

Lees meer

Sales op basis van NLP

Werk aan vertrouwen en gunning met NLP-technieken. Aan relaties en resultaat...

Lees meer

Succesvol adviseren

Vertrouwen opbouwen, weerstand wegnemen, overtuigend argumenteren en presenteren...

Lees meer