Direct contact? Bel: 06 - 835 33 906

Home > Trainingen > Klantcontact

Klantgericht, hospitality, Omgaan met klachten, Vertrouwen opbouwenTeveel organisaties laten hun klanten te woord staan door mensen zonder goede gesprekstraining. Met routinematig en slordig gedrag als gevolg. Bij een klacht kan een slecht gesprek voor een flinke deuk in je goede naam zorgen. De klant centraal zetten en de beleving meegeven waar de organisatie voor staat. Hoe doe je dat? In alledaagse situaties en als het lastig wordt.

Hospitality training

De beleving van de klant naar een hoger niveau. Aansluiten bij alle klanten.

Lees meer

Klantgerichte klachtbehandeling

Klanten voor de organisatie behouden door zorgvuldige klachtbehandeling.

Lees meer

Omgevingsbewust beïnvloeden

Werken aan vertrouwen en constructieve relaties met interne en externe klanten.

Lees meer

Succesvol adviseren

Vertrouwen opbouwen, weerstand wegnemen en overtuigend argumenteren.

Lees meer