Direct contact? Bel: 06 - 835 33 906

Home > Trainingen > Klantcontact > Hospitality training

De klant centraal, beleving  en imago

De moderne klant stelt hoge eisen en laat van zich horen. Een negatieve ervaring is zo gedeeld. Het is belangrijker dan ooit voor bedrijven om een positief imago te hebben. Daarbij geldt dat de beleving van klanten net zoveel gewicht in de schaal legt als goede producten of diensten voor een goede prijs. Beleving is een totaalervaring. Het gaat om gezien en gehoord worden en dat vraagt veel van de houding en vaardigheden van iedereen die met klanten werkt.

Hospitality training

De Hospitality training is voor iedereen die streeft naar een hoger klanttevredenheidsniveau. Een bewuste focus op de klantbeleving draagt daaraan bij. Een extra positieve indruk ontstaat door zorgvuldig aandacht aan bejegening te besteden. In die situaties waarin de klant zich hoffelijk gedraagt zowel als in situaties waar stress de toon bepaalt. Deze is voor iedere professional met klantcontact. Voor organisaties die hun klanten belangrijk vinden.

Meer lezen over hospitality?

Hostpitality is hot

Trainingsdoelen

Maatwerk-doelen worden in overleg met onze opdrachtgevers geformuleerd. Hieronder staan wat voorbeelden.

Na afloop van deze training geldt dat deelnemers:

  • Weten hoe houding en gedrag bijdraagt aan de uitstraling van de organisatie
  • Weten hoe klantbeleving wordt beïnvloed
  • Hun stijl van communiceren kunnen aanpassen aan verschillende klanttypes
  • Klantrelaties kunnen verbeteren, ook als er sprake is van weerstand
  • Weten wat klant-verwachtingen zijn en wat de organisatie van ze verwacht in de omgang met de klant

Inhoud

  • Hospitality & klantbeleving
  • Communicatie; aandachtgevend gedrag
  • Klanttypes & hierop matchen
  • Persoonlijke leervragen
  • De rol van emotie in communicatie
  • Oefenen

Meer informatie?