Direct contact? Bel: 06 - 835 33 906

Home > Trainingen > Klantcontact > Klantgericht beïnvloeden

Omgevingsbewust communiceren

spreeuwenHoe geef je alle interne en externe klanten de ervaring dat ze welkom zijn en de juiste aandacht krijgen. Hoe ben je gevoelig voor wat je omgeving vraagt, flexibel en effectief?  Professionele communicatie vraagt veel van mensen. Zeker als er sprake is van tegengestelde belangen of de noodzaak van draagvlak. Doelen realiseren, het beïnvloeden van uiteenlopende types, en een juiste balans aanbrengen tussen het belang van de klant, van de organisatie en van jezelf is een hele klus.

Training Klantgericht beïnvloeden

Dit is een training voor iedereen met interne en externe klanten die zijn invloed wil vergroten. Die resultaat wil boeken op inhoud met goede relaties.

Trainingsdoelen
Maatwerk-doelen worden in overleg met onze opdrachtgevers geformuleerd. Hieronder staan wat voorbeelden.

Na afloop van deze training geldt dat deelnemers:

  • zich kunnen verplaatsten in hun interne en externe klanten
  • de pricipes van omgevingsbewust communiceren kennen
  • de principes van klantgericht communiceren kennen
  • meerdere beïnvloedingsstijlen kennen en kunnen toepassen
  • weten hoe ze overtuigend kunnen argumenteren
  • weerstand kunnen ombuigen