Direct contact? Bel: 06 - 835 33 906

Home > Trainingen > Klantcontact > Omgevingsbewust beïnvloeden

Omgevingsbewust beïnvloeden

Omgevingsbewust communiceren

Hoe geef je alle interne en externe klanten de ervaring dat ze welkom zijn en de juiste aandacht krijgen. Hoe ben je gevoelig voor wat je omgeving vraagt, flexibel en effectief?  Professionele communicatie vraagt veel van mensen. Zeker als er sprake is van tegengestelde belangen of de noodzaak van draagvlak. Doelen realiseren, het beïnvloeden van uiteenlopende types, en een juiste balans aanbrengen tussen het belang van de klant, van de organisatie en van jezelf is een hele klus.

Training omgevingsbewust beïnvloeden

Resultaatgericht communiceren met interne en externe klanten

Dit is een training voor iedereen met interne en externe klanten die zijn invloed wil vergroten. Die resultaat wil boeken op inhoud met goede relaties.

Trainingsdoelen
Maatwerk-doelen worden in overleg met onze opdrachtgevers geformuleerd. Hieronder staan wat voorbeelden.

Na afloop van deze training geldt dat deelnemers:

  • weten hoe ze vertrouwen opbouwen bij interne en externe klanten
  • verschillende klanttypes herkennen en daarbij aan weten te sluiten
  • meerdere beïnvloedingsstijlen kennen en kunnen toepassen
  • weten hoe ze overtuigend kunnen argumenteren
  • weerstand kunnen ombuigen

Inhoud