Professionele zakelijke gesprekken voeren met klanten

Incompany training Professioneel klanten te woord staan

Deze training is voor iedereen die resultaatgerichte gesprekken wil voeren in een goede sfeer. Iedereen die interne en/of externe klanten te woord staat en stevig en professioneel wil overkomen. Onmisbaar voor iedere professional die bewust en met zelfvertrouwen gesprekken wil voeren.

Trainingsdoelen

Met meer zelfvertrouwen betere gesprekken voeren. Inzicht in wat er ‘onder de woorden’ gebeurt en tools om een gesprek effectief te sturen.

Deze training zorgt ervoor dat de professionals in jouw organisatie:

  • Weten wat een klantgericht gesprek is & de klant centraal kunnen zetten
  • Een gesprek kunnen structureren
  • De juiste aandacht kunnen geven aan Inhoud, Proces en Relatie
  • Duidelijkheid kunnen geven en vragen in een gesprek
  • Niet-effectieve interactiepatronen herkennen en kunnen doorbreken
  • Een professionele en zelfverzekerde indruk kunnen geven

Inhoud

In de training worden theorie, reflectie en oefeningen afgewisseld. Kennis van gespreksvoering wordt verdiept op interactieve wijze in een kleine groep. Er is ruimte om voor deelnemers om een eigen casus en/of leervraag in te brengen.

Onderwerpen:

  • Het effect van een (on-)tevreden klant (inter & extern)
  • Wat wil een klant?
  • 6 Tips voor effectieve gesprekken
  • De juiste vaardigheden
  • Wat is duidelijke taal? Wat is taalversluiering?
  • Interactiepatronen herkennen en beïnvloeden: Roos van Leary
  • De persoonlijke leervragen van de deelnemers

Altijd maatwerk

Al onze trainingen worden op maat gemaakt. Passend bij de vraag, de doelen en de praktijk van onze klanten.

Meer weten over deze training?

Neem contact op met Resonant trainen in communiceren om vrijblijvend kennis te maken.

Contact opnemen

Home Trainingen Klantcontact Zakelijke gesprekken voeren