Direct contact? Bel: 06 - 835 33 906

Home > Trainingen > Omgaan met agressie

Agressief gedrag van klanten beïnvloedt de werksfeer, gevoelens van veiligheid en de attitude van medewerkers. Impulsieve reacties op agressie zijn te herleiden naar vechten of vluchten. Agressie-regulatie begint met zelfcontrole. Professionals die weten wat ze doen bij agressie bewaken grenzen en geven een positief visitiekaartje af. Ongeacht het gedrag van de agressor.

Professioneel omgaan met agressief gedrag

Veilig en krachtig met agressief gedrag omgaan? Leer deëscalatie-technieken en geef tijdig grenzen aan...

Lees meer

Opvang en nazorg training

Goede opvang na een schokkend incident ondersteunt verwerking en kan vastlopen helpen voorkomen...

Lees meer

3e partij interventie bij agressie

Vlot herstel van de rust en veiligheid als een collega een escalerend gesprek overneemt...

Lees meer