Een goede klachtenafhandeling is belangrijk voor het succes en de uitstraling van een organisatie. Wanneer een klant de moeite neemt om een klacht te melden, is dit een kans om de klantrelatie te versterken. Door zorgvuldig op de klacht te reageren laat je zien dat je de klant (en de klacht) serieus neemt. Een positieve klachtenervaring kan zelfs leiden tot een sterkere klantloyaliteit.
Een training voor jouw organisatie?
Doelgroep
Alle medewerkers met direct klantcontact: medewerkers van de klantenservice, verkoop, receptie, maar ook managers en teamleiders die verantwoordelijk zijn voor de klanttevredenheid. Voor iedereen met een klagende klant te maken kan krijgen.
Resultaten
Een hogere klanttevredenheid en sterkere klantrelaties als gevolg van een meer professionele en meer klantgerichte klachtenafhandeling. Hiermee verbeter je het imago van jouw organisatie.
Altijd maatwerk
Al onze trainingen worden op maat gemaakt, afgestemd op de vragen, doelen en praktijk van onze klanten. Dat maakt elke training relevant en direct toepasbaar.