Training klantgerichte gespreksvoering

Klanten professioneel te woord staan

Voor alle mensen geldt dat we gezien, gehoord en gerespecteerd willen worden. Als je mensen die ervaring kunt geven, bouw je aan professionele relaties. Jouw professionele contacten als gewaardeerde klanten benaderen heeft veel voordelen. Zaken zijn sneller te doorgronden en vlotter af te handelen, je bouwt aan vertrouwen, oogst waardering en geeft een goed visitekaartje af voor jouw organisatie of bedrijf. Eenvoudigweg door de ander centraal te zetten, en op transparante, professionele wijze te woord te staan. In deze training leren we hoe.

Incompany training klantgerichte gespreksvoering

Deze training is voor iedereen die resultaatgerichte gesprekken wil voeren in een goede sfeer. Iedereen die interne en/of externe klanten te woord staat en stevig en professioneel wil overkomen. Onmisbaar voor iedere professional die bewust en met zelfvertrouwen gesprekken wil voeren.

Trainingsdoelen

Doelen op maat stemmen we af, passend bij jouw bedrijf of organisatie. Hieronder staan wat voorbeelden.

Deze training zorgt ervoor dat de professionals in jouw organisatie:

  • Weten wat een klantgericht gesprek is & de klant centraal kunnen zetten
  • Een gesprek kunnen structureren
  • De juiste aandacht kunnen geven aan Inhoud, Proces en Relatie
  • Duidelijkheid kunnen geven en vragen in een gesprek
  • Niet-effectieve interactiepatronen herkennen en kunnen doorbreken
  • Een professionele en zelfverzekerde indruk kunnen geven

Een training voor jouw organisatie?

Neem contact op

Inhoud van de training Klantgerichte gespreksvoering

In de training worden theorie, reflectie en oefeningen afgewisseld. De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Het effect van een (on-)tevreden klant (inter & extern)
  • Wat wil een klant?
  • 6 Tips voor effectieve gesprekken
  • De juiste vaardigheden
  • Wat is duidelijke taal? Wat is taalversluiering?
  • Interactiepatronen herkennen en beïnvloeden: Roos van Leary
  • De persoonlijke leervragen van de deelnemers

Doelgroep

Iedereen die professioneel moet communiceren. Met klanten, met collega's, met medewerkers. Als het gesprek zinvol, doelgericht en succesvol moet zijn.

Resultaten

Inzicht in wat nodig is om een succesvol professioneel gesprek te voereen. En de nodige handvatten om dat gesprek vorm te geven .

Altijd maatwerk

Al onze trainingen worden op maat gemaakt, afgestemd op de vragen, doelen en praktijk van onze klanten. Dat maakt elke training relevant en direct toepasbaar.

Home Trainingen Hospitality Klantgerichte gespreksvoering